HTML

mindennapok

Minden nap történik valami...és szeretném megörökíteni az észrevételeimet, érzéseimet!

Friss topikok

  • Kadarka Jánoska: Na mi lett az esküvővel, megvolt? És azóta minden OK? (2020.09.12. 21:24) Lehetetlen?
  • cod: @Nyalfi: Kedves "Barátom" ha figyelmesen olvastál volna rájöttél volna h én is a neten találtam ez... (2011.07.19. 12:34) bakancsfűzők és szineik...érdekes...
  • Nussi: Egyébként, én biztosan úgy csinálnám, hogy fognék egy papírt, és több részre osztanám. Pl. Ki az,... (2010.06.07. 20:31) E
  • lelketlen: Hát sok-sok kitartást kívánok hozzá. Hidd el értelek, én is csúszok, saját hibámon kívül, még1 fél... (2010.01.21. 16:26) Nekem nem ketyeg az órám!
  • Nussi: Jeeeeeeeeeee! :D És MEGLEPETÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS! ^^ Szeder (2009.08.07. 16:56) nyári pillanatok

Linkblog

Nekem nem ketyeg az órám!

2010.01.19. 19:41 | cod | 1 komment

Címkék: óra álom valóság cél

Nekem nem ketyeg az órám, mert nem szeretem azt a hangot... Nem tudok tőle se aludni, se gondolkodni. Nekem egy olyan órám van ami nem ketyeg. Születésnapomra kaptam.

Ma megbuktam biológiából, pedig a tanulással eltöltött idő közben rengetegszer adta ki magából az óra hogy "ketty". Ezek szerint nem vagyok jó. Nem vagyok jó tanuló. Igazán egyszerű oka van. Nem akarok már itt tanulni, és hiába próbálok, nem is megy. Az egyetlen dolog ami miatt még nem iratkoztam ki az az, hogy a szüleim ezt nem értenék meg.

El szeretnék költözni Pécsről, számomra ez a hely nem elég. Dolgozni akarok a szakmámban. Tanulni akarok levelezőn, úgy hogy közben eltartsam magam és ne hitelekből éljek. Szeretnék a saját lábamra állni. Remélhetőleg ez nyáron lehetővé válik. Kipróbálhatom magam egy munkahelyen, ahol kifizetik nekem azt az időt amit a tanulással töltöttem. Tudom, hogy menni fog. Szeretek dolgozni.

22 éves vagyok, és az én órám még nem ketyeg. De céljaim és álmaim vannak, amiket el kell érni és valóra kell váltani. Egyszerű dolgom van, hiszen valakinek ezek miatt külföldre kell költöznie. Sőt valakinek nincs is célja és álma.... csak egyik napról a másikra élnek, és azt hiszik így jó nekik...

Szerencsés vagyok, mert elmondhatom magamról, hogy állnak mellettem, és segítenek, így jóval egyszerűbb...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://codhun.blog.hu/api/trackback/id/tr981685629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lelketlen 2010.01.21. 16:26:11

Hát sok-sok kitartást kívánok hozzá. Hidd el értelek, én is csúszok, saját hibámon kívül, még1 félévet... csak júniusban végzek. Talán lesz melóm is, mert én sem akarok már tanulni, én sem akarok eltartott lenni és nekem is elegem van már Pécsből. :D Vigyázz magadra, majd beszélünk vmikor, ha ráérsz:D Szijó:D
süti beállítások módosítása