HTML

mindennapok

Minden nap történik valami...és szeretném megörökíteni az észrevételeimet, érzéseimet!

Friss topikok

  • Kadarka Jánoska: Na mi lett az esküvővel, megvolt? És azóta minden OK? (2020.09.12. 21:24) Lehetetlen?
  • cod: @Nyalfi: Kedves "Barátom" ha figyelmesen olvastál volna rájöttél volna h én is a neten találtam ez... (2011.07.19. 12:34) bakancsfűzők és szineik...érdekes...
  • Nussi: Egyébként, én biztosan úgy csinálnám, hogy fognék egy papírt, és több részre osztanám. Pl. Ki az,... (2010.06.07. 20:31) E
  • lelketlen: Hát sok-sok kitartást kívánok hozzá. Hidd el értelek, én is csúszok, saját hibámon kívül, még1 fél... (2010.01.21. 16:26) Nekem nem ketyeg az órám!
  • Nussi: Jeeeeeeeeeee! :D És MEGLEPETÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS! ^^ Szeder (2009.08.07. 16:56) nyári pillanatok

Linkblog

címadásban nem vagyok jó

2009.04.15. 10:28 | cod | 1 komment

Címkék: nem jó?

talán másban sem...

WALTER köszi az smst...örültem neki nagyon! Puszi érte...

Elvagyok tűnve?

Nem,! Csak voltam Németországban, aztán Földváron.( Nagyon jó volt otthon. Végre újra együtt volt a családom...) Nem volt kedvem Pécshez. Át kellett gondolnom egy-két dolgot. Egy füzetbe írtam két bejegyzést, de most nincs nálam, majd bemásolom...

Sok mindenre rájöttem két hét leforgása alatt... tudjátok amíg el voltam tűnve...részletek később...

De annyi biztos, hogy ennél azért még én is többet érdemlek egy bizonyos kapcsolat terén...  még ha nem is vagyok jó... (persze tudom hogy az vagyok;)  )

na puszi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://codhun.blog.hu/api/trackback/id/tr821066105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trallabille 2009.04.17. 13:24:38

másban sem...
A tegnap este azért remélem tudod, hogy miket mondtál nekem?! Tudod a te drámai mondataidat visszaidézve ide... Valami elromlott, valami megváltozott és soha nem fog visszatérni...Élj soká. Szia.
süti beállítások módosítása