HTML

mindennapok

Minden nap történik valami...és szeretném megörökíteni az észrevételeimet, érzéseimet!

Friss topikok

  • Kadarka Jánoska: Na mi lett az esküvővel, megvolt? És azóta minden OK? (2020.09.12. 21:24) Lehetetlen?
  • cod: @Nyalfi: Kedves "Barátom" ha figyelmesen olvastál volna rájöttél volna h én is a neten találtam ez... (2011.07.19. 12:34) bakancsfűzők és szineik...érdekes...
  • Nussi: Egyébként, én biztosan úgy csinálnám, hogy fognék egy papírt, és több részre osztanám. Pl. Ki az,... (2010.06.07. 20:31) E
  • lelketlen: Hát sok-sok kitartást kívánok hozzá. Hidd el értelek, én is csúszok, saját hibámon kívül, még1 fél... (2010.01.21. 16:26) Nekem nem ketyeg az órám!
  • Nussi: Jeeeeeeeeeee! :D És MEGLEPETÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS! ^^ Szeder (2009.08.07. 16:56) nyári pillanatok

Linkblog

LE

2010.06.02. 12:45 | cod | Szólj hozzá!

Emlékszem, amikor elkezdtem vezetni, azt hittem ez a világ legnehezebb dolga, és soha nem fog csak úgy menni. Remegett a lábam, és a kezem is…

A kuplungot alig bírtam benyomni, és nem tudtam mi követ mit.

Most azt hiszem a vezetés a világ legjobb dolga.

A tanárok által sokat emlegetet pásztázás, kuplungcsúsztatás, időben váltás már a múlté.

Az utat figyelni kell ez tény, de ez reflexé válik, ahogy minden más is…

És már le tudod húzni közben az ablakot, cd-t tudsz cserélni, élvezed, ahogy besüt a nap, ahogy az arcodba csap a hideg levegő, meg sem állnál, mert a meg megnyugtat és érzed sínen vagy!

Hátradőlsz, és uralkodsz! Ez a lényeg! Stressz helyzetek persze adódnak, mert sajna nem csak egyedül az enyém a pálya, és hülyék mindenhol vannak… de azt hiszem, meg kell tanulni átlépni rajtuk.

 

Az ÉLET? Az félelmetes…

Remélem soha nem lesz reflexszerű, mert az ellaposít, és unalmassá tesz.

Legyen félelmetes mindig, hogy előre hajtson, küzdésre kényszerítsen…

És ha majd elfáradok, beülök az autómba és átélem a csodát…

A bejegyzés trackback címe:

https://codhun.blog.hu/api/trackback/id/tr402050538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása