HTML

mindennapok

Minden nap történik valami...és szeretném megörökíteni az észrevételeimet, érzéseimet!

Friss topikok

  • Kadarka Jánoska: Na mi lett az esküvővel, megvolt? És azóta minden OK? (2020.09.12. 21:24) Lehetetlen?
  • cod: @Nyalfi: Kedves "Barátom" ha figyelmesen olvastál volna rájöttél volna h én is a neten találtam ez... (2011.07.19. 12:34) bakancsfűzők és szineik...érdekes...
  • Nussi: Egyébként, én biztosan úgy csinálnám, hogy fognék egy papírt, és több részre osztanám. Pl. Ki az,... (2010.06.07. 20:31) E
  • lelketlen: Hát sok-sok kitartást kívánok hozzá. Hidd el értelek, én is csúszok, saját hibámon kívül, még1 fél... (2010.01.21. 16:26) Nekem nem ketyeg az órám!
  • Nussi: Jeeeeeeeeeee! :D És MEGLEPETÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS! ^^ Szeder (2009.08.07. 16:56) nyári pillanatok

Linkblog

levertség

2009.01.22. 09:26 | cod | Szólj hozzá!

Címkék: tökéletes ágy

Nem nagyon tudok mit írni. Rájöttem mi jellemzi a napjaimat az utóbbi pár napban.

LEVERTSÉG

Nem tudtam mi az oka, de ma reggel már csalhatatlan bizonyítéka jelent meg az arcomon, le vagyok gyengülve. Herpeszem van, ami nálam nagyon ritka, és csak nagy betegség előtt szokott kijönni. Úgy hogy most nagyon nem vagyok szép… és vizsgázni is mehetek így. Szedek mindenféle vitamint nehogy tényleg beteg legyek, iszom a meleg tejeskávét…

Szeretnék haza menni, otthon a saját ágyneműmbe bújni. A kényelmes nagy ágyamban feküdni. Szeretem azt az ágyat. Különleges. Amikor megágyazok olyan friss az illata, otthon illata van és csak egy dolog hiányzik belőle…Tomi

Az összes többi ágyból hiányoznak más dolgok is számomra, de az-az ágy tökéletes.

A bejegyzés trackback címe:

https://codhun.blog.hu/api/trackback/id/tr2895006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása