HTML

mindennapok

Minden nap történik valami...és szeretném megörökíteni az észrevételeimet, érzéseimet!

Friss topikok

  • Kadarka Jánoska: Na mi lett az esküvővel, megvolt? És azóta minden OK? (2020.09.12. 21:24) Lehetetlen?
  • cod: @Nyalfi: Kedves "Barátom" ha figyelmesen olvastál volna rájöttél volna h én is a neten találtam ez... (2011.07.19. 12:34) bakancsfűzők és szineik...érdekes...
  • Nussi: Egyébként, én biztosan úgy csinálnám, hogy fognék egy papírt, és több részre osztanám. Pl. Ki az,... (2010.06.07. 20:31) E
  • lelketlen: Hát sok-sok kitartást kívánok hozzá. Hidd el értelek, én is csúszok, saját hibámon kívül, még1 fél... (2010.01.21. 16:26) Nekem nem ketyeg az órám!
  • Nussi: Jeeeeeeeeeee! :D És MEGLEPETÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS! ^^ Szeder (2009.08.07. 16:56) nyári pillanatok

Linkblog

A vélemény olyan mint a segglyuk, mindenkinek van, de senki nem kiváncsi rá!

2009.04.17. 13:43 | cod | Szólj hozzá!

Avagy tudtam tudtam előre megmondhattam volna...

Persze persze vannak dolgok, amit a kívül álllók előre megmondanak, és a végén a képedbe vágják "Igazam volt!"
A kívül állok nem feltétlenül akarnak rosszat, de senki ne okoskodjon nekem a párkapcsolatokról, aki évek óta egyedül  van. Azt hittem valakiről, hogy épp segít de amikor a legnagyobb szükségem lett volna a rá akkor hagyott cserben... hát köszönöm az ilyen barátokból nem kérek...

Szerintem érdemes küzdeni valakiért akit szeretsz, és ha nem próbálom meg, később tuti megbánom.
Ha megpróbálom? Elmondhatom, hogy legalább megpróbáltam...

Válságban van a kapcsolatom Tomival, mert nem tökéletes? Igen!
Panaszkodtam rá? Igen, de nem jó embernek...
Mi lesz ennek a vége? Nem tudom, vége lesz... de én nem akarok magamnak lelkiismeret furdalást. Ennél többet nem, mindent megpróbálok, és meghallgatom, hiszen soha nem beszélgetünk ezekről a dolgokról még... Szeretem és tisztelem, megérdemel mindent, és aki nem ismeri nem tudja ezt. A baj azzal van, hogy én is megérdemlek ezt azt... de nem akarok ezzel fárasztani senkit.

MÁS

Nussi! Nagyon Szeder, köszönöm a meghívót, rendkívül szépnek találom...
A levelet is köszönöm. Remélem mihamarabb látlak!
Köszönöm, hogy vagy nekem!

A bejegyzés trackback címe:

https://codhun.blog.hu/api/trackback/id/tr771070802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása