HTML

mindennapok

Minden nap történik valami...és szeretném megörökíteni az észrevételeimet, érzéseimet!

Friss topikok

  • Kadarka Jánoska: Na mi lett az esküvővel, megvolt? És azóta minden OK? (2020.09.12. 21:24) Lehetetlen?
  • cod: @Nyalfi: Kedves "Barátom" ha figyelmesen olvastál volna rájöttél volna h én is a neten találtam ez... (2011.07.19. 12:34) bakancsfűzők és szineik...érdekes...
  • Nussi: Egyébként, én biztosan úgy csinálnám, hogy fognék egy papírt, és több részre osztanám. Pl. Ki az,... (2010.06.07. 20:31) E
  • lelketlen: Hát sok-sok kitartást kívánok hozzá. Hidd el értelek, én is csúszok, saját hibámon kívül, még1 fél... (2010.01.21. 16:26) Nekem nem ketyeg az órám!
  • Nussi: Jeeeeeeeeeee! :D És MEGLEPETÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS! ^^ Szeder (2009.08.07. 16:56) nyári pillanatok

Linkblog

csöpögés

2009.09.01. 18:45 | cod | Szólj hozzá!

Címkék: hajszárító

Csöpög a víz a hajamból….nincs nálam hajszárító. Szeretem a hajam, szerintem szép, szép hosszú és sötét, igaz nem göndör vagy hullámos, de szerintem így is jó.

Lenémítottam a tv-t 5 percre hogy végre haljam a saját gondolataimat, mert ez a nap, maga volt az örökké valóság, ez az órafelvétel mindig kikészít. Legalább jön a suli, várom is meg nem is. Szeretnék elmenni egyet bulizni a Sörházba, mert már régen voltam, és szeretnék elmenni a Székesegyház melletti parkba beszélgetni a barátaimmal. Olyan nyugodt az a hely. Azt hiszem ez az év merőben más lesz, mint az előző, sőt biztos vagyok benne.

Máshogy fogok állni majd a dolgokhoz, muszáj lesz.

 

Voltunk vasárnap este gyorsulni a GSI-vel. Félelmetes uralni valamit, amiben ennyi erő van.

Szeretek vezetni, és jól megy. A vizsgám 7-én lesz majd reggel.

 

Voltunk nyaralni a Balcsin. Nagyon jó volt, ettünk, ittunk, meg fürödtünk.

Egyik nap voltunk a veszprémi állatkertben. Megnéztük a vidraetetést. Édesek voltak a kis ördögök.

 

A keresztfiamnak meg ki jött az első két foga, nem sokára már rohangálni fog. Annyira édes, nagyon szeretem. Földváron voltak pár napot a tesómmal, és így sok időt töltöttem vele. Egyik nap mikor anya jött haza kisétáltam elé a bejárathoz a Zsombival, anyukám elkérte, és ahogy átvette tőlem, ez a kicsi fiú felém, kezdte nyújtogatni a kezét, visszakérette magát. Annyira jó érzés volt, nem is tudom le írni.

 

 

Még mindig nincs hajszárítóm, és egy kicsit beteg vagyok, lázam is volt a múlt héten, azóta meg csak szipogok és köhögök. Kérni kéne Vivitől egyet, neki biztos van, de nincs kedvem emberekkel beszélgetni, szegények tegnap hallt meg a kutyája, úgy sírt, nagyon sajnáltam.

 

Voltam ma egész sokat msnen de nem volt fen Mc Szeretnivaló és Nusi sem, így elég uncsi volt. Velük szívesen beszélgetek. Örülök hogy kibékültünk Mc Szeretnivalóval, főleg hogy ostoba dolgon vesztünk össze, csak az egyikünknek kellett volna egy picivel higgattabnak lennie, és ez nem történik meg. Nem okolom magam, őt sem tehet róla, sajnos ez így jött ki. Talán helyre rázódnak a dolgok, ez is majd szeptemberben eldől.

 

Most megyek… hajszárító mindenek előtt!

A bejegyzés trackback címe:

https://codhun.blog.hu/api/trackback/id/tr1001353558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása