HTML

mindennapok

Minden nap történik valami...és szeretném megörökíteni az észrevételeimet, érzéseimet!

Friss topikok

  • Kadarka Jánoska: Na mi lett az esküvővel, megvolt? És azóta minden OK? (2020.09.12. 21:24) Lehetetlen?
  • cod: @Nyalfi: Kedves "Barátom" ha figyelmesen olvastál volna rájöttél volna h én is a neten találtam ez... (2011.07.19. 12:34) bakancsfűzők és szineik...érdekes...
  • Nussi: Egyébként, én biztosan úgy csinálnám, hogy fognék egy papírt, és több részre osztanám. Pl. Ki az,... (2010.06.07. 20:31) E
  • lelketlen: Hát sok-sok kitartást kívánok hozzá. Hidd el értelek, én is csúszok, saját hibámon kívül, még1 fél... (2010.01.21. 16:26) Nekem nem ketyeg az órám!
  • Nussi: Jeeeeeeeeeee! :D És MEGLEPETÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS! ^^ Szeder (2009.08.07. 16:56) nyári pillanatok

Linkblog

ingázók

2009.03.26. 09:24 | cod | 1 komment

Címkék: ingázó

Elég sok embert ismerek, és vannak akik úgy gondolták, hogy nem akarnak az én "világomba" tartozni, és távoztak.
Ez így rendben is van...
De mi van a ki-be járkálókkal?
Velük mit lehet kezdeni...?
A fel-fel tűnökkel?
Én szeretem és tisztelem a családomat, a barátaimat, az ismerőseim jobbik felét...ők az én világom.
Nem tudom mit kell gondoljak az ingázókról...
A hónapokig nem jelentkező, de sértő smssel eltűnő járkálókról, akiket szeretek is meg nem is...
Néha eszembe jutnak, de még sem érdekelnek...

És végül újra feltünnek holmi kedves kis üzenettel...

VÁLASZOLNOM KELLENE RÁ?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://codhun.blog.hu/api/trackback/id/tr451026394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nussi 2009.03.26. 17:51:44

Válaszolni, vagy nem válaszolni? Ez itt a kérdés...
N.
süti beállítások módosítása