HTML

mindennapok

Minden nap történik valami...és szeretném megörökíteni az észrevételeimet, érzéseimet!

Friss topikok

  • Kadarka Jánoska: Na mi lett az esküvővel, megvolt? És azóta minden OK? (2020.09.12. 21:24) Lehetetlen?
  • cod: @Nyalfi: Kedves "Barátom" ha figyelmesen olvastál volna rájöttél volna h én is a neten találtam ez... (2011.07.19. 12:34) bakancsfűzők és szineik...érdekes...
  • Nussi: Egyébként, én biztosan úgy csinálnám, hogy fognék egy papírt, és több részre osztanám. Pl. Ki az,... (2010.06.07. 20:31) E
  • lelketlen: Hát sok-sok kitartást kívánok hozzá. Hidd el értelek, én is csúszok, saját hibámon kívül, még1 fél... (2010.01.21. 16:26) Nekem nem ketyeg az órám!
  • Nussi: Jeeeeeeeeeee! :D És MEGLEPETÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS! ^^ Szeder (2009.08.07. 16:56) nyári pillanatok

Linkblog

Legszebb születésnapi ajándék!

2008.07.14. 12:37 | cod | Szólj hozzá!

Címkék: balaton strand

 

Késett. Mint, mindig.
Itt volt, az ajtóban állt és kopogott.
Ajtót nyitottam.
Az első persze egy szép hosszúra nyúlt puszi…
Hm… új frizura… 2 mm-es. Hű igazán rossz fiús lett! :)
Ajándék: „Boldog szülinapot!”
Egy könyv: Nocturne Az éjszakai látogató
 
 

Úgy volt, hogy rockmaratonra megyünk, de fel tett egy kérdést:

„Nincs kedved inkább elmenni Siófokra egyet fürdeni?”
 
Ha nem tudnám, hogy nem láthat bele a fejem be, megijednék!

Pont azon gondolkoztam, hogy mennyivel jobb lenne egyet strandolni inkább, ilyen melegben!

Adtam neki reggelit, közben kicsit beszélgettünk.

Elindultunk. Sokat beszélgettünk útközben.

Nagyon meleg volt. Sütött a Nap!
Siófok természetesen tömve volt emberekkel.
Kerestük a legmegfelelőbb helyet a strandon.
20perc alatt meg is találtuk és letáboroztunk…
Kicsit döglöttünk a napon, de nem sokáig bírtuk.
Irány a víz! Hideg volt, de még is nagyon jól esett.
Sokat bolondoztunk, labdáztunk, szeretgettük egymást…

Fura volt picit, mert nagy volt a hatásszünet, nem beszéltünk túl sokat, és nagyon hiányzott.

Most ott volt,

az én kezemet fogta, nekem kente be a hátam, velem labdázott, engem ölelt át, engem csókolt meg, HOZZÁM BESZÉLT, és RÁM MOSOLYGOTT!

Napoztunk egy kicsit a pancsi után, és tényleg rengeteget beszélgettünk minden féléről. A középiskoláról, az általános iskoláról, a gyerekkorunkról, a művészetekről, a sportról… mindenről.

Elmenetünk megebédeltünk, kicsit visszamásztunk a vízbe.
„Nincs kedved velem tölteni ezt a hétvégét itt a Balcsin?”

Szívesen mondtam igent, azt hiszem ennél szívesebben, mostanában nem mondtam semmit!

Újra a parton feküdtünk, ő a hátán, én a vállán.:)
 

„Nincs kedved elmenni Tihanyba? Meg szívesen megnézném, hol dolgoztál Füreden…!”

Kicsit megszáradtunk, pihiztünk és mentünk.
Balatonfüred még mindig csodás, tényleg gyönyörű.
Sétáltunk, vitorlásokat nézegettünk.
A parton vacsoráztunk, az én régi munkahelyemen.

Sötétedett, így elindultunk Tihanyba, fáradtak voltunk már így a Belső Tónál parkoltunk le, még sétáltunk egyet (rengeteg szúnyog volt úgy hogy nem sokáig). Meg találtunk egy sünit is, amit persze meg kellett simogatnom. :)

Visszatértünk az autóhoz, és kezdődött az átalakító műsor.
Ibizát alakítottunk alvós autóvá… hellyel-közzel sikerül is.

Alvás előtt még megmutattuk egymásnak, hogy mennyire izgató a másikat egésznap egy száll semmiben nézegetni (itt a fürdőrucikra gondolok)

Végül elbújtunk a hálózsák alatt, álomra hajtottuk a fejünket…

Mivel azért nem volt annyira kényelemes már fél8kor fent voltunk.

Összeszereltük az autót eredeti állapotába, és elmentünk sétálni.

Tihany sem elhanyagolható Balaton-parti város az biztos.

A séta után Badacsonyba mentünk… ott is sétáltunk egyet, meg persze: hű rengeteget beszélgettünk, tényleg nagyon jó volt…

Közös megállapodás szerint visszatértünk Siófokra, és ott ebédeltünk, strandoltunk.

Már mindketten nagyon fáradtak voltunk mire oda került a sor, hogy akkor menjünk haza.

A hazafelé út csöndesen telt, azt hiszem ezért nem jött fel hozzám, kitett a ház előtt…

Szomorú voltam, azt hittem együtt töltjük az éjszakát.

Miután elment írtam neki egy smst még a lépcsőházban. Erre még reagált de a következőre nem! Végképp elkeseredtem.

 

Felhívtam Nussimat, mert szegényemnek sajnos nem volt olyan szép a hétvégéje, mint nekem…

 Bár hallottam, hogy csöngetnek a kaputelefonon, de nem érdekelt.

*Doki úgy sem jönne vissza, az nem vallana RÁ*
 
Tovább trécseltem barátnőmmel…
Kopogtattak a szobaajtón.
Tartsd egy kicsit!- kértem barátnőm
Szóltam az ajtó másik felén álló emberkének hogy jöjjön.
 
HÁT NEM A DOKI VOLT??????!!!!!!!!
DE!!!!!!!!!!!! :) :) :) *boldog boldog*
 

Gyors búcsút vettem Ágimtól, aki szerintem tökéletesen megértett…

 
Szép este volt!
Szép hétvége!

A bejegyzés trackback címe:

https://codhun.blog.hu/api/trackback/id/tr8567465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása