HTML

mindennapok

Minden nap történik valami...és szeretném megörökíteni az észrevételeimet, érzéseimet!

Friss topikok

  • Kadarka Jánoska: Na mi lett az esküvővel, megvolt? És azóta minden OK? (2020.09.12. 21:24) Lehetetlen?
  • cod: @Nyalfi: Kedves "Barátom" ha figyelmesen olvastál volna rájöttél volna h én is a neten találtam ez... (2011.07.19. 12:34) bakancsfűzők és szineik...érdekes...
  • Nussi: Egyébként, én biztosan úgy csinálnám, hogy fognék egy papírt, és több részre osztanám. Pl. Ki az,... (2010.06.07. 20:31) E
  • lelketlen: Hát sok-sok kitartást kívánok hozzá. Hidd el értelek, én is csúszok, saját hibámon kívül, még1 fél... (2010.01.21. 16:26) Nekem nem ketyeg az órám!
  • Nussi: Jeeeeeeeeeee! :D És MEGLEPETÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS! ^^ Szeder (2009.08.07. 16:56) nyári pillanatok

Linkblog

nehézkes

2009.02.03. 16:09 | cod | Szólj hozzá!

Tegnap egy nehéz nap volt… Nehéz napja volt Nussinak, nehéz napja volt Tominak. Nehéz napom volt nekem is. Nussimat megpróbáltam kicsit vigasztalgatni, vagy legalább lélekben vele lenni. Tomival is ugyan így próbáltam, türelmesen nézni fáradt szemeit, és jó szorosan mellé bújni, hogy érezze nincs egyedül. Hajnalban kimentem egy kétbetűsre, amikor mentem vissza a szobába Tomi felébredt. Kezével keresni kezdett, nem talált. Átkucorodott az én helyemre. Legszívesebben nagy puszit nyomtam volna neki örömömben, de szép csendben visszabújtam mellé, ő jó szorosan átölelt. Jó érzés volt, soha nem tudnám megunni. Reggel, amikor mentem haza, láttam egy cukor fekete kiskutyát, akit a gazdája pórázon vezetett. A kiskutya próbálta tartani a lépést egy nagyobb kutyával. Olyan édes volt…egy fekete kis gombóc, csóválta az apró farkát. Majdnem elbőgtem magam.

 

Holnap tárgyalás… nincs kedvem. Ráadásul ma volt lázam is…már lement. Fáradt vagyok…

Hiányzik Tomi…

 

Kaptam egy csomagot Vilcsitől. Tele gumicukorral, egy kis pipővel, a „család legkisebb tagjának”, egy cd-t Amilie csodálatos élete című film zenéjével. Most ez hallgatom. Volt még benne virág meg egy kis plüss maci…nagyon örültem neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://codhun.blog.hu/api/trackback/id/tr45920468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása