HTML

mindennapok

Minden nap történik valami...és szeretném megörökíteni az észrevételeimet, érzéseimet!

Friss topikok

  • Kadarka Jánoska: Na mi lett az esküvővel, megvolt? És azóta minden OK? (2020.09.12. 21:24) Lehetetlen?
  • cod: @Nyalfi: Kedves "Barátom" ha figyelmesen olvastál volna rájöttél volna h én is a neten találtam ez... (2011.07.19. 12:34) bakancsfűzők és szineik...érdekes...
  • Nussi: Egyébként, én biztosan úgy csinálnám, hogy fognék egy papírt, és több részre osztanám. Pl. Ki az,... (2010.06.07. 20:31) E
  • lelketlen: Hát sok-sok kitartást kívánok hozzá. Hidd el értelek, én is csúszok, saját hibámon kívül, még1 fél... (2010.01.21. 16:26) Nekem nem ketyeg az órám!
  • Nussi: Jeeeeeeeeeee! :D És MEGLEPETÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS! ^^ Szeder (2009.08.07. 16:56) nyári pillanatok

Linkblog

egy tök jó hét

2009.02.10. 12:20 | cod | Szólj hozzá!

Címkék: váááááááá

Egy hete, 3-án írtam utoljára. Egy hét. Elég nehéz hét volt. Lássuk csak mi is történt. Fáj a fejem egész múlt héten úgy hogy nehéz visszagondolni. Először is, voltam Krisszel sörözni, mivel visszahívtak a Pécsi Est Caffétól. Aztán volta, azóta állás interjún is, ami igazán vicces volt, meg félelmetes. Tiszta extrémsport ként éltem meg. Aztán voltam a bíróságon. A vádlott nem jelent meg, de ami még idegesítőbb, hogy azóta 3 eset is történt, amit szintén ez a fasz csinált, csak nem jelentették fel. Még mindig oda jár. Nagyon gáz, én többet tuti nem megyek be Kiskorsóba, max ha megveretni akarom… Voltak nálunk vendégek, Gábor barátai. Aztán megcsináltam életem első grízes tésztáját. Doki, smsekben írogatott, hogy nem csalt meg és hülye hisztis picsa vagyok és neki erre nincs szüksége - persze nekem tuti van  (megjegyezném, hogy nem írtam neki semmit, tehát magától közölte velem) Walterrel összevesztünk, de ez már a hétvégém volt amikor már nagyon fogyott az energiám, mert itt voltak szüleim, Ivettnek kellett intézkedni szülinapjára, meg diplomaosztó volta Polláckon, meg épp összekaptunk Tomival is. Tomival tegnap is összevesztünk, jobban mondva, elmondtam, hogy mi nem tetszik erre fogta magát elment cigizni. Visszajött, odabújt, kibékültünk. Ma lekéstem a buszt haza, úgy hogy holnap megyek fogorvoshoz. (Nussi remélem, hogy Te túlélted) Befizettünk rengeteg számlát. Már nincs pénzem, semennyi. Épp haza tudok menni. Anyutól már kértem kölcsön. Meg nézegetnem kell jó telókat mert anya azt mondta vegyünk egyet neki és nekem is. (szülinapomra, csak előrehozva). Ezek mellett tuti van valami bajom, gyomor ügyileg, mert enni azt nem nagyon tudok. Mindig nagyon éhes vagyok, de ha elém rakják a kaját már nem kívánom, sőt… úgy h most iszom az aktimellt, hátha… így persze hulla fáradt is vagyok, mert a bevitelem nem túl erős…

De hát lesz ez még így se…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://codhun.blog.hu/api/trackback/id/tr84934439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása