HTML

mindennapok

Minden nap történik valami...és szeretném megörökíteni az észrevételeimet, érzéseimet!

Friss topikok

  • Kadarka Jánoska: Na mi lett az esküvővel, megvolt? És azóta minden OK? (2020.09.12. 21:24) Lehetetlen?
  • cod: @Nyalfi: Kedves "Barátom" ha figyelmesen olvastál volna rájöttél volna h én is a neten találtam ez... (2011.07.19. 12:34) bakancsfűzők és szineik...érdekes...
  • Nussi: Egyébként, én biztosan úgy csinálnám, hogy fognék egy papírt, és több részre osztanám. Pl. Ki az,... (2010.06.07. 20:31) E
  • lelketlen: Hát sok-sok kitartást kívánok hozzá. Hidd el értelek, én is csúszok, saját hibámon kívül, még1 fél... (2010.01.21. 16:26) Nekem nem ketyeg az órám!
  • Nussi: Jeeeeeeeeeee! :D És MEGLEPETÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS! ^^ Szeder (2009.08.07. 16:56) nyári pillanatok

Linkblog

kiskutya love

2009.03.25. 09:56 | cod | Szólj hozzá!

Címkék: kutya buli suli vásár emlékek füles

Érdekesen alakult ez a tegnap este! Konkrétan a Gábornapi paty a B-ben.
Összegezve tök jó volt. Már lent, a harmadikon való ivászat annyira nem tetszett...
Talán mert utálom a nagypofájú hülye barmokat, akik azt hiszik hogy menők... Kettő is volt..
De lent elvesztek a tömegben..hehe   ---- Walter köszi...jövök egyel...----
Az a jó az ilyen egyetemi bulikban, hogy nincsenek ORK-ok se sricikopogósban, se anélkül.
Az a rossz, hogy van minden más, buzik, lezbik... nagy az isten állatkertje...

Az este önbizalom növelő eseménye, hogy Füles elkérte a számom... hahahahaha
Nem mutatnám be nagyon, lényeg hogy izmos kopasz, Miicimackó füleses tetoválással (persze egyebek mellett)
Érdekes én azt hittem, hogy az eláló cuki fülei miatt Füles a beceneve... bár a kettő nem zárja ki egymást...
Ja megadtam neki, nem lehet tudni, egy ilyen ismerős bármikor jól jöhet ;)

A hétvége is nagyon jó volt...
Szombaton itt voltak szüleim meg Vilike, az én viking férjem.
Este együtt haza mentünk és elmentünk Ádám, Dani szülinapot és József névnapot ünnepelni.
Igen megint 6 fiúval ütöttem el az időt, de hát ha ők értelemesebbek...
Soha nem voltam egy barátnő típus, nővéremen kívül csak egy csajt tudok huzamossabbb ideig elviselni, és ő a hugim, Nussi. Sőt őket SZEDER::::
Lényeg a lényeg, én 3 fiúval (Ádám, Zoli, Vili) a volt ESZIsek táborát erősítettem, és 3 másik srác (Dani, Matyi, Józsi) pedig a még mindig az atomerőmű bázisiskolájának táborát. Persze, hogy előjöttek a régi sulis emlékek, vodka ivászatok, berugások...
De jó volt középiskolásnak lenni szindróma...
4 körül érhettünk haza, 8kor kelés, hiszen földváron az év első vására, rengeteg kiskutyával...
Bele is szerettem egybe nagyon, rottweiler kölyök... nagyon édes volt, kis húsgombóc.
El tudtam képzelni a kertünkben, a szomszéd Orkok biztos örültek volna neki...
Persze anyu nem engedte, és igaza is van. Én soha nem vagyok otthon, ő és apu is dolgoznak. Egy kiskutyának törődés kell, és sok szeretet. Azért persze megszakadt a szivem...
Legalább a lángos iránti vágyam sikerült oltani:D

A bejegyzés trackback címe:

https://codhun.blog.hu/api/trackback/id/tr121024174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása